Situation Magnusson

Av en ren slump råkade jag slå på tv4 precis då Situation Magnusson började. Jag trodde att det skulle bli ett litet halvtamt försök att göra en solokarriär efter Hey Baberiba (sp?), och att det kanske inte skulle bli så lyckat. Men hahahahaha. Det var länge sedan jag garvade så till ett tv-program.

All cred till Magnusson som driver med fördommar. Jag kan gissa att det imorgon kommer att finnas en och annan ros och ris i tidningarna. Förmodligen kommer en del att klaga på att det var låg humor och att det är dåligt att han måste använda sig av homosexuella, kvinnor och handikappade för att vara rolig. Jag däremot skulle kalla det självdistans.

Hur som helst. Jag skrattar. Och det behövdes.


Situation Magnusson. Foto: TV4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback