Scandinavian Top Model Nästa

Okej. Nu är det dags igen. Haha, fick ett samtal av en tjej som jag tidigare varit "modell" åt. Smyckesmodell alltså. På bilder. Jag kan bli ganska bra på bild faktiskt. Om jag försöker.


Saken är nu den att hon vill att jag ska gå en visning. Hör bara där! GÅ! Hahaha! Ännu mer skrattretande är att det är kläder. Som en liten parantes kanske det ska läggas till att jag har gått upp 10 kilo sen sist vi sågs. Och i min takt med ett halvkilo i veckan så hinner jag inte gå ner tio kilo på en månad. Meeen men. Jag förvarnade henne. Ska dit och prova kläderna till veckan. Önska mig lycka till.



Kommentarer
Postat av: em

Låter skitkul!
Bara att gå dit o testa.. roligt att hon fråga dig igen..och du BLIR bra på kort din lilla linslus;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback