Pyssel

Idag har vi planterat om alla blommor. Så nu är det så fiiiint, och de kommer att må så braaaa!

Nu har vi ätit uppstekt palt. Resterna från gårdagens palt alltså. Uppstekt i mjölk. Mums mums mums! :-)

Ialllafall, nu ska jag bara göra mig lite snyggare, sen ska vi på stan och köpa mitt tylltyg. :-) Hooho!

Det finns ju miljarrrders olika varianter som jag vill att min kjol ska se ut på. Så vi får väl kanske helt enkelt göra så att vi gör miljarrders olika kjolar! :-)

Den vi ska börja på nu iallafall är iallafall en enda mix av mina idéer. Kan ju avslöja att en korsett kommer vara inblandad, men en massa dragkedjor.

Hmmm, nu återstår ju problemet att hitta en symaskin att låna. Ska ta och ragga upp det sen ikväll.

Hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback