Men va fan! Det är är lika bra å va gla!

Nej nej nej! Tro inte att jag sitter och deppar! No no no! Me is happy! :-)

Det finns mycket som gör mig glad just nu:

Benjamin. Alltid. Makes me smile! (och arg och upprörd också. men oftast glad)

Mamma kommer snart och hälsar på
! :-)

Gucci och Wilson
. Dom gör mig alltid glad. Och de är experter på att mig glad. Och trötsa.

Vännerna
. Vilken jäkla klysha. Men så är det. Att ha slappkvällar hos Linnéa, med myskläder, är det bästa!

Musiken.
Mer än tidigare känner jag att musik är viktigt för mitt välbefinnande. Det är som terapi.

Praktiken
. Jag ler bara jag tänker på det. Det känns så... rätt.

Gästrummet. Det är ljust. Ljus gör mig glad.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Någonstans mitt iallt fick du allt på dig mysbrallorna, jag missade när men nu kom jag på att plötsligt var de bara där! :) jag skippade dom idag, men jag tycker att vi lyckades ha en go slappkväll ändå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback