Man blir alldeles matt

Alltså, jag är inte van att sitta vid en dator hela dagarna. Eller jo, kanske hemma i soffan på lediga dagar, med laptopen i knät. Men inte för att jobba. Och prata i telefon.

Det har iallafall varit en jättebra dag. Jag har ringt och fixat och pillat och haft mig. Har iofs fixat med lite praktiskt också, typ, installerat datorn, tagigt fula bilder på mig till passerkortet och intranätet, lärt mig lite grejjer på datorn och så.

Men det är så SKOJ på svt!! Att vara surrounded av härliga människor är ju bara för smutt, och nästan värt värken i axlarna och munntorrheten.

Nu lagar baby middag. Och jag ska stänga ögonen för en liiiiten liiiiten stund. Sedan har jag några avsnitt av Heroes och Desperate Housewives att ta igen.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback