Look-A-Likes

Hamnade in på en sida där man kunde se vilken kändis man är lik. Ja jag veeeeeet, man ska ta det med en nypa salt. Men det är skoj.

Sen fanns de ju de som var mer eller mindre sminckrande. Det som kanske borde vara mest överraskande var att jag var lik Jack Osbourne (!!!!). Men jag måste säga att det var nog den jag själv känner att jag faktiskt var mest lik. 

Här är några av mina look-a-likes:


Jag och Jack Osbourne





Det tar emot att säga det men vi är riktigt lika varandra på de här bilderna.















Jag och Angelina





Det här däremot känns rätt bra. 80%  lik världens snyggaste.

Vänta bara tills jag fixat läpparna då blir det 90% likt!













Jag och Kristanna





Det här kan ju inte betyda annat än att Pink lika gärna skulle kunna hångla upp mig! Eller hur?! Wihoo, det skulle ju betyda att jag skulle få hångla med världens snyggaste som delar första platsen med Angelina. Och eftersom jag ser ut som Angelina så lär jag och Pink bli världens hetaste par. Hohohooo!











Jag och Hayden





Måste ju faktiskt säga att jag tycker jag är ganska lik Hayden på den här bliden. Och vi verkar ha lika hög smärtgräns också.
















Sen var jag tydligen jävligt lik Kate Winstlet och Beyonce då jag fick träffar på dom på nästan alla bilder jag provade. Tsssss.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback