Jag är nog lite betuttad

Ja, jag har insett att jag nog har gått och blivit kär i en kändis igen. Sist jag var det var väl nångång för 15 år sedan då jag var kär i Mark Owen i Take That. Där emellan har jag väl snarare varit lite småförtjust i diverse snowboardprofs (en var jag faktiskt nästan på väg att bli ihop med, typ), skateprofs, skådisar, musiker, osv. Förtjust. Men inte kär.

Men nu har jag nog gått och blivit kär i Dilana. Japp. Moget va?! Haha. Jag får ta det med lite självdistans. Jag försöker iallafall. Men. Jaja. Är det så konstigt egentligen då? Att jag är lite kär i henne? Nä, det tycker inte jag. Men det tycker Benjamin. Det kan jag kanske förstå. Kanske.



dilana

 

Kommentarer
Postat av: jess

Dilana är ju skitbra ;)

Postat av: Sören

Du kan trösta dig ed att du iaf inte är ensam att ha drabbats av Dilana-feber.
Jag är 46 (förtiosex) och beter mig som en jä,,, 13 åring när hon uppträder på RSSN showen.
Maken till performer ska man leta länge efter.

2007-02-22 @ 22:00:16
Postat av: Sofia

jess: bump.
sören: haha, ja då är åldersskillnaden lika stor för oss då. förutom att du förmodligen ses som en gammal gubbe och jag som en liten snorunge. undrar vem som har störst chans? ;)

2007-02-22 @ 22:48:49
URL: http://sofiawiden.blogg.se
Postat av: Sören

Hej Sofia
Sannolikheten att nån av oss skulle ha en chans, är nog mikroskopiska.
Men det är bara bra för min del. Dessutom skulle min fru nog ha ett par synpunkter på saken.
Som den, med åldern, dessillusionerade realist jag är, föredrar jag bara att drömma.
Skulle drömmen mot förmodan slå in, brister illusionen vanligtvis.
Man kommer på att hon är som alla andra, fiser under täcket od ;-)
Bättre att bara njuta hennes fantastiska röst på lagom avstånd. Ser fram emot hennes CD-release till sommar.

2007-03-04 @ 18:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback