Insidan is the s h i t

På SVT är det insidan som räknas. Det som finns på Insidan är viktigt. Där kan man få reda på en hel del om sina medarbetare. Insidan alltstå. Det som räknas.

Imorse var det tårta och avtackning för någon som jobbat där sen 1977! 77!! Det är t r e t t i o år. På samma ställe. Coolt! Anyways. Där blev jag återigen presenterad, för folk som jag säkert redan blivit presenterad för. Svårt att komma ihåg alla. Hur som helst: Det här är Sofia, våran nya medarbetare.

"Jag vet, jag har kollat på Insidan" sa nån.

"Jag har sett henne på Insidan."

"Ja det finns bild på henne på Insidan."

Insidan är alltså den interna websidan där det står lite smått och gott om lite allt möjligt. Bland annat nya medarbetare. Så in på Insidan gick jag för att då se denna bild, som jag tog igår till mitt passerkort (som jag inte fått än, och altså inte sett bilden). Men faaaan säger jag. Bara för att man jobba på tv måste de väl inte göra att bilden som är tagen i en studio ser ut som en tevebild i widescreen?? 20 kg+ på en gång. Jaja, det är sånt man får ta!

Dagen har för övrigt varit väldigt bra. Jag trivs hur som bra som helst! Trött som få, men det gör inget. Är väl bara inte van antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback