Hemmafru?

Nu är de flesta av mina vänner och klasskompisar ute på praktik. Deras första dag. Skoj skoj skoj! Ska blir jätteroligt att höra ikväll hur det gick för det.

Jag å andra sidan. Är ju ledig i två veckor till. Ändå var jag uppe kl. 07.00 i morse. Tryckte i mig lite fil och en massa olika frön. Åkte till sjukhuset. Tog en massa blodprover. Idag var det 6 olika rör. Förra veckan hade det minskat från två rör till ett. Men idag var det sex. Skoj. Nae.

Så sitter jag här i min ensamhet i lägenheten. Katterna gör mig sällskap. De sover. Kanske jag också ska göra. Vad annars liksom? Kanske borde ta hand om alla smågrejjer som ska in på nån bra plats i gästrummet. Eller kanske inte. Jag ska ju iofs jobba en timme i eftermiddag. Ja, det ger mig en anledning att få sova en stund. SEN ska jag städa.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback