Första dagen på resten av mitt liv...

Inte allt särskilld klychig rubrik va? Saken är bara den att allt känns väldigt klychigt just nu. Det känns som om idag var slutet på en era. (fast det måste finnas nåt ord för sånt som är kortare än en era). På måndag går hela min klass ut på praktik. Jag får semester i två veckor för att sedan själv starta min pratktik. På SVT. Så spännande.

Så på första dagen av mitt fortsatta liv har jag satt upp några punkter för att få en liten överblick av vad som är på G framöver, och lite vad jag har för mål.

- Börja BLOGGA! På riktigt. Har haft några små bloggperdioder som bara runnit ut i sanden. Men nu jäklar.

- Praktiken på SVT. Hohooo, det var mitt mål då jag började KSM. Och tänka sig. Det gick! :)

- Riksdagsvalet, släng det i väggen (det där menar jag verkligen inte egentligen), just nu är det valet mellan magister och master som känns viktigast. Och svårast.

- Träningen. Nu har den satt igång igen. Får se hur länge den håller i sig den här gången.

- Förverkliga och utveckla idéer för olika produktioner.

- Dra iväg till USA. Längtar så efter mina flickor.

- Vara glad och bli frisk. Jag är villig att göra vad som krävs.


Jag känner mig på G. På topp liksom. Pepp som jag själv kallar det. Efter att ha hängt med delar ur klassen i förmiddags, för sista gången på månader, kändes det tomt. Men nu. Nu är det bara inspirerande. 

Så här i bloggen kommer jag bara att ventilera mina tankar om mig själv, om andra, om annat. Om livet.

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback