EFTERLYSNING!!!

För nån vecka sedan eller så såg jag bilder på två par Replayskor. Skiiiiitsnygga. Och nu vill jag hitta dom igen. Men jag kan inte.

Så är det nån som vet vilka jag menar, så guida mig gärna dit (ge mig en bild, en länk, anything)!

De såg ut på följande sätt:

Korksula (ena hade kilklack och den andra hade "vanlig" klack)
Nitar (såklart)
Svart och röd (a, det tyg som finns på skorna är den färgen)

*hrm* det var det enda jag kom ihåg. åsså var dom snygg såklart. och typiskt jag. så ni som känner mig vet vad det är då ni ser det. och ni som inte känner mig kan ju kanske veta ändå? :)

Kommentarer
Postat av: Estelle

Tyvärr, men ska hålla utkik!

Postat av: Sofia

nice!

2007-02-22 @ 22:49:41
URL: http://sofiawiden.blogg.se
Postat av: Jannis

Kolla på Scoretts hemsida, på sandaletter och sist av alla bilder finns två skor som liknar det du letar efter!

2007-05-09 @ 14:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback