Då det sätter sig på hjärnan... i månader

Nu börjar jag på fullaste allvar bli less på låten jag har på huvudet nu, sen typ i höstas.

Sen Cicci sjöng Not Ready To Make Nice i idol för ett ganska många antal månader sedan nu, har jag varje tyst sekund nynnat på början av låten. Och det är sant. På riktigt. Less.

Jag tycker att både Dixie Chicks och Cissi är riktigt coola tjejer, och har grymma röster. Däremot vet jag inte hur cool jag är, och hur bra jag låter då jag går runt på stan och sjunger för mig själv.

Forgive, sounds good Forget, I’m not sure I could They say time heals everything But I’m still waiting
I’m through with doubt There’s nothing left for me to figure out I’ve paid a price And I'll keep payin'


186161-5 Dixie Chicks!
                                                  
186161-4 Cissi!

186161-6 Candylips?

Blir jag nästa person på listan att spela in singeln? Hmm... kanske vore nåt! Yay! Haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback