Chokladpudding, Analsex och Sebastian

Nyss hemkommer från Linnéa. Det blev en hel eftermiddag/kväll. Himlarns trevligt.

Tänker jag efter så förstår jag egentligen inte vad det trevliga är med att värdinnan sitter och surfar runt på internet och inser att hon är till 96% lik Scarlet Johansson, att Madde ligger och halvsover i soffan, som vanligt, och att jag sitter med mina mysbyxor under en filt och glor på teve och nu och då joinar Linnéa vid datorn. Men det är någonting med det. Det sägs att ju längre man kan umgås och bara vara tyst, utan att det blir en besvärig tystnad, desto tryggare känner man sig i förhållandet/vänskapen osv... det ligger någonting i det.

Mitt i allt surfande, sovande och tevetittande så kommer vi helt pötsligt in i en diskussion om analsex. Medan vi slukar i oss varsin skål med chokladpuding och hallon pratar vi livmödrar (om det nu heter så i plural) och huruvida det gör ont om man tar på dem eller inte. Sedan dyker Sebastian upp på teven och vi blir alla lika kära. Typ.

Ja, det är nog det som gör det. Det spontana, flummiga och trygga. Som gör det som himla trevligt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback