Bland tyllkjolar och skinn

Okej. Jag vet. Jag är inget big fan of modebloggar. tyllInte alls faktiskt. Men det betyder ju inte att jag inte kan skriva om kläder jag tycker är snygga/vill ha. Det är en viss skillnad.

Anyways. Jag har iallafall ritat. Kläder jag vilI ha. I paint. Jag har för en stund avstått från att leka med Adobes alla roliga program och höll mig till paint. Det skulle gå fortast tänkte jag. My Ass. Blev det snyggt då? Nej! Men vad gör det. Erkänn att bilden ändå utrålar charm och kreativitet!!!

Jag vill ändå ha en brun tyllkjol med lite ljurosa tyg på sidan på. Sen vill jag också ha ett par matchande bruna nätstrumpbyxor till. Och ett svart skinlinne/korsett. Och svarta stövlar.
 
Kanske skulle det se snyggt ut på mig om 10 kg minus. Så i sommar. Då jäklar.  Då ska min garderob bestå av tyllkjolar. Endast.

Nu är det sent. I morgon ska jag träffa farbror doktorn. Känns gruvsamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback