Att somna till ljuva toner

Ska gå och sova nu. Pallar inte vara vaken länge till nu. Ska proppa in iPoden (eller ja, hörlurarna iallafall). På On-The-Go-listan, med syfte att somna gott till, finns följande låtar i kronologisk ordning:

Ring of Fire - DilanaFoto: apple.com
Roxanne - Dilana
Black Celebration - Depeche Mode
Damaged People - Depeche Mode
Goodnight Lovers - Depeche Mode
A Question of Lust - Depeche Mode
My Lady Story - Antony and the Johnsons
Hope There'e Someone - Antony and the Jonsons
Hurt - Christina
Nobody Knows - Pink
Conversation With My 13 Year Old Self - Pink

Då brukar jag ha lite sådär milstolpar (i det här fallet kanske pyttesteg) som jag måste ha somnat innan, beroende på när jag ska upp dagen efter. Somnar jag innan Depeche är det gött. För då är jag trött. Då jag börjar höra Christina vet jag att jag bör bli stressad. Samtidigt som jag brukar känna att då jag ändå har varit vaken så länge så vill jag ju inte svika Pink. Då kan jag ju lika gärna lyssna lite på henne också. Ja, och där somnar jag alltid. Alltid innan Pink. Måste lägga upp en ny lista tror jag. Eller sluta lyssna på musik innan jag somnar. För att slippa vara så stressad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback