Anna Nicole Smith och Anja Pärsson

Vid det här laget har nog ingen missat Anna Nicole Smiths bortgång i går kväll. Jag tänker inte skriva så mycket om det. Vad skulle det vara? Hur som hellst så tycker jag att hon var en av den bästa modellerna för H&Ms julkampanj. (bilden) 

H&Ms julkampang 1993



Idag är dags för damernas kombination. Eftersom jag har sista måltiden med tjejerna idag på lunchen så missar jag förmodligen Anjas störtlopp. Oh well. Att luncha med vännerna är aldrig fel, tvärtom, det är väldigt bra even. :) Anyways, jag har jag avbokat Core-passet i eftermiddag *shame on me* så jag kan se slalomen. Men jag börjar känna mig lite förkyld. Och eftersom det blir träning i morn så kanske det är lika bra att vila idag. Ikväll, efter kombinationen och efter att ha ätit middag med min käreste så blir det fredagsmys hos Linnéa. Det blir förmodligen TV. Det kommer att stå mellan Let's Dance och Så ska det låta. Jag röstar för så ska det låta. Hoppas de andra flickorna tycker samma sak. Jag har nämnligen börjat utveckla lite av en avsmak, eller snarare ett enormt ointresse för Let's Dance. Mer om det en annan gång.



Nu är det dags att bege sig mot skolan. Ett sista seminarium innan praktiken drar igång. Självklart kommer jag helt ofrörberedd. Men jag ska nog lyckas briljera ändå. Får se hur läraren är nu förtiden. Har inte haft med honom att göra på över ett år. Men vad jag kom ihåg så var han ond. På riktigt.



Ser fram emot dagens lunch på Trappan!



Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback