Laglös

Nu är ju Internet fixat hemma. However, min dator är så tråkig så den går inte att koppla upp mot nätet. Hur wierd är inte det? A, och det stationära datorn har vi inte kopplat i heller. Kommer nog inte göra det heller. Förän vi köper en snygg iMac. Därför måste jag alltså sitta här, på campus, idag, och alla andra dagar.

Saken är bara den att jag är sjuk. En konstig förkylning börjar smyga sig på. Alltså är jag en levande bacillkälla. Så mysigt. Som tur är finns det ingen här i rummet jag sitter i nu. Men skulle det dyka upp folk skulle de nog inte bli glada på mig. Vissa är ju också mer nojjiga än andra. Oh well. Jag tror inte jag bryter mot några regler. Eller gör jag det? Finns det nån (oskriven) regel som säger att man inte bör befinna sig på offentliga miljöer, eller skola och jobb, om man är sjuk?

Igår då jag gick hem tidigt så kröp jag ner under täcket i soffan och började titta på senaste säsongen av Project Rumway. Mys.

image185
Visst är den väl fin?

Kommentarer
Postat av: Mads

Vilken kontrast till ditt förra inlägg- vart tog all energi vägen? ;)
Men jag hoppas du kryar på dig. Ang regeln, på min förra arbetsplats sa vi att vi skulle hålla oss hemma så att vi inte smittade ner ngn i onödan om vi kände oss hängiga. Men bli statsminister Sofia, jag tror du skulle passa asbra som sådan. :D

2007-12-12 @ 11:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback