Energizer

Jag vet inte riktigt vad den kom ifrån, men all of sudden har jag ny sprudlande energi. Som om det vore mitt i sommaren eller nåt. Inte för att jag får så mycket mer gjort bara för det, but still.

Idag tog jag sovmorgon, en hel timme. Och tog det så lugnt på förmiddan att jag inte kände att jag behövde släpa mig iväg till skolan förän efter lunch. Därför passade jag på att kika lite på fyrans nobelsändning. Jag måste säga att jag aldrig varit så insatt i pristagarna som i år. Jag satt faktiskt hemma framför teven varje dag tidigare i höst som vinnarna presenterades. Så om några år, då det kommer att komma upp kluriga frågor om 2007 års nobelpris. Då har jag full koll.

Helgen blev verkligen lyckad. Vi drack vin och köpte leksaker och oljor. Vissa för mer pengar än andra. Var jag hamnade på topplistan ska vi låta vara osagt.

Yet agin, ny energi. Sweet. Snart är det jul. Yay.

Kommentarer
Postat av: ilhana

kolla gärna in den största kändisbloggen på svenska om du får tid över :) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback