Utomhusbion

Igår frågade en god vän som råkar vara producent/projektledare för Utomhusbion i Nkpg om jag hade möjlighet att rycka in som volontär eftersom det hade blivit några avhop. Och självklart ställer jag upp. Jag är ju ledig och har ändå inget annat för mig. Och se på utomhusbion från bästa platserna är ju bara smutt.

Så sött det var. Linas kvällsbok. Och så man kände igen sig från då man själv var 15. Haha. Iallafall. Allt gick smärtfritt  och det var en jättelyckad visning trots att högtalarna revs ner några gånger, att någon tyckte att min bil passade utmärkt som stol, att taket på baracken är ett utmärkt ställe att sitta på, och att 2500 pers hade glömt använde de svarta sopsäckarna som var upphängda lite här och var. Bomnedslag. Men tre hurtiga tjejer som vi (inkl jag, hohoooo) är, så gick det rätt fort att röja undan, och 01:33 kunde jag krypa ner hos baby i sängen och somna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback