Så mycket att göra, så lite tid.

Jag är arg. Jag klev upp 8 i morse för att ta emot kvartersvärden som skulle dyka upp någongång mellan 9 och 12 för att besikta lägenheten. Jag skulle också hinna växla in lite dollar, ringa us airways, prata med försäkringsbolaget, veterinären osv osv.

Han dök aldrig upp. Jag ringde. Oj då, det hade de visst missat. Han skulle komma 14 istället. Och här har jag suttit och slösat en massa viktig tid. Och kunde inte göra nåt. Men nu har han varit här, och nu ska jag göra mig fräsh för ikväll, fixa lite pengar, köpa lite shampoooflaskor o sånt.

På torsdag i tidsiga ottan åker jag och min lover till New York City och jag har inte riktigt hunnit tänka på det. Men I can't wait.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback