Lägesrapport: New York & DC

Allright. Allt är underbart här. NYC är snäppet mer hysteriskt än jag minns det, men det är fine ändå. DC är snäppet bättre än jag minns det. Jag vill bo här forver. Idag åker vi tillbaks till NYC. Eftersom vi turistat klart nu så kommer de kommande dagarna bestå av shopping, softing och nattliv. Det sistnämda om vi orkar eftersom vi typ slocknat vid 9-10 varje kväll. Helt utmattade efter dagen.

Och varmt är det. DC är lite varmare än New York, men med lite friskare luft, så det går väl jämt upp. Det är ca 98 F varje dag. Dvs ca 32 C. Och ni som har varit här vet att luftfuktigheten är helt galet hög, så det känns som 45 C, och inte kan man hoppa ner i nån pool eller hav eller sjö och svalka sig. MEN VAD GÖR DET DÅ DET FINNS ETT STARBUCKS VID VARJE GATUHÖRN??? :-)

I loves it here. See you next week.

Have a good one!

Kommentarer
Postat av: kalaskulla

ååååh SOFIA! I miss you! jag saknar det enkla DC. ;) och....jag såg dig på hjärnstorm! Aaaahh...hahahah... flåsade en stackare i nacken, och hej, då kan ni hänga av er jackorna därborta! nu lät det som om jag hånskrattar. men det är fint! puss hej, ha det bra!

Postat av: AK

ÅÅh, jag vill oxå dricka starbucks ju. Köp hem en Mochachino med cream åt mig så gör du mig lycklig=) Njut av tiden, det här var du värd! Puss!!

2007-09-01 @ 06:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback