i'm goin west

Imorgon åker jag till Kinna. På fredag ska jag hänga i Gbg. Det ska strosas runt på museum, ätas och drickas öl. Lyssnas på en del musik också. Inte titta. Lyssna. Men mest bara hänga och dricka öl. För att sedan skynda mig hem på lördag och äta kräftor. Och jag som inte ens tycker kräftor är särskillt spännande.

Jag önskar dagarna kunde vara längre.

Jag ser fram emot ett trevligt veckoslut med trevligt sällskap.


Skänker även en tanke till Baby som ska ha hand om tre galna katter all by him self. He he he....


Kommentarer
Postat av: Madley

Aaaa, vad du har mycket att stå i! Tihi, bara för det ska du få en sak till att greja med. Jag vet att du vet vad jag menar för jag antar att du har kommit på vad jag tänker på nu när du läst såhär långt! Saknar dig, och hoppas att vi ses snart igen! Kram!!

2007-08-11 @ 03:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback