I'll make a brand new start of it

Can't wait to go to NYC och DC. Då ska jag fota en massa massa massa. Favoriten att fota är streetbasketspelarna runtomkring  och lite norr om Greenwich Village. Det kan inte bli annat än bra. Soho ska som vanligt få en massa uppmärksamhet, fast lite mer. Tidigare besök har jag inte fotat så mycket där nere. Det har typ tagit slut på film då jag kommit så långt. Men i dessa moderna digitala tider så ska det inte behöva ske. :-)

Ja, det är ju faktiskt några veckor kvar. Men hey...


Kommentarer
Postat av: Gong

Åhh, snart ska ni åka! Är lite avis,vi hade det så bra i nordamerika! :)Och ni kommer att ha de kanon också, det går juh inte att misslyckas i NYC. :) Och, ja ta bilder är ju halva nöjet vi kom hem med ca 600 bilder. :)
Men vad är det du säger om flytt? Spännande! Får catcha upp med dig/er när jag kommer tillbaka till nkpng, och ni är hemma från NYC!

Postat av: Sofia

Vi fick vykortet idag! :-) Tack tack!
Aaaaa, förstår om du är lite avis faktiskt. Men du får börjar kika runt lite på Abercrombiekläder eftersom du ska få en present därifrån för $30 ;-)
Säg hej till Nick.

2007-08-01 @ 15:06:06
URL: http://sofiawiden.blogg.se
Postat av: Gong

Abercrombielinnet som heter Shannon med små älgar på är sweet...gillar det mesta! :)
Nick säger hej tillbax!

2007-08-02 @ 09:59:37
URL: http://nickegong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback