Zen

Jag måste verkligen ta och börja meditera igen. Emmas stories about the ancient japan har inspirerat mig. I somras gick det inte en dag, nästan i alla fall, som jag inte mediterade, och allra härligast var det då jag satt på bryggan och lyssnade till vattnet och kopplade bort tid och rum. Men på något sätt blev det så att då jag kom tillbaks till vardagen här i Norrköping igen så rann det bara ut i sanden, och det är ju lite trist. Sååå, nu ska jag bara ta och införskaffa lite tibetanska klockor, sen jäklar ska jag ta tag i det här igen. 

Men nu ska jag iallafall ta och baka nåt gott.

Imorn blirne stockholm.

Out!

Kommentarer
Postat av: anna

ooh! tack för hjälpen :) hade faktiskt förra veckan en föreläsning om just diskursanalys :) kul att jag faktiskt förstod vad du menade :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback