Sunshine

Tidigare ikväll var Sofia på date. Det var länge sedan hon var på en riktig date. Vi var på bio och såg Sunshine. It's good.

Åsså är essän inlämnad. Jag skrev om mediekritik och journalisters ansvar gentemot allmänheten, typ. Uttjatat, me knows, men men. Jag måste ju faktiskt säga att det inte känns särskilt motiverat att plugga då det är så mycket roligare att göra teve. Men hEy...!

Skoskaven är nästan borta, så pass jag att funderar att göra ett nytt försök med shosen imorn.

Köpt en klänning har jag också gjort idag. Ja, faktikst, en svart liten stor sak. Jag känner att jag kanske ska ta och bejaka mitt kvinnliga jag lite more often. Kan ju inte gå och köpa herrskjortor hela tiden. Jag gillar ju faktiskt klänningar. Och sedan nån smart sak kom på att man kan ha brallor under klänningarna så har ju allt blivit mycket bättre.

En svart t-shirt fick också hänga med hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback