Jag och Melodie MC

Idag är jag inte så bakis som jag befarade. Inte alls faktiskt. Liite lite huvudvärk, men det hade jag redan innan första vinglaset han glida ner, så jag skyller inte på det.

På dansgolvet spelades 90'tals klassiker a la Mr President, Vengaboys, Culture Club,  Corona,  2 Unlimited och Melodie MC (som jag för övrigt hade en crush on i mitten av 90 där någon gång). Det var ju...intressant? Jaja, men lite nu och då spelades några små guldkorn med typ Weezer och Millencolin. Som osökt fick mig att tänka på min och Malins besatthet av diverse skate- och snowboardfilmer/killar/kläder/killar/killar/killar/killar. (och nu kan jag inte komma på vilken våran theme song var, fan, jaja, måste ta reda på det innan jag gör något mer idag...det kanske inte ens var weezer...hmmm)


Är det inte verkligen väldigt härligt att det är söndag idag men att det lika gärna skulle vara fredag? :-)

Kommentarer
Postat av: Gong

Åhh...så själevadsdisco-musik! Haha!
Ehh inte heller så bakis, mest trött...brukar ju nanna runt tio-tiden vanligvis! Hahaha!! Jag är pensionär vad gäller att festa! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback