Hohooo

Imorgon kl. 0700 sätter jag mig i bilen för en resa hemmåt. Alltid lika trevligt. Men det känns lite tungt att lämna jobbet då jag har en del grejjer som inte riktigt är klara, men som borde vara det såhär innan påskhelgen. Var tvugen att be Charles leka medlare mellan mig och alla förvirrade tvillingar som lär finnas på min mail under morgondagen. I owe him one. He's a klippa.

Jag har det rätt bra jag. Hur stressigt och mycket det är kan vara på jobbet ibland, så har jag ändå en hel drös med härliga människor runt omkring mig där som sätter en fet guldkant på tillvaron. Det är ganska gött faktiskt



Nähäpp, så ska Widén ta och sova. Måste hålla mig vaken i bilen imorgonbitti, så att jag kan sjunga för full hals och hålla chaffisen him self vaken. Strax efter Gävle tar jag över bakom (eller heter det kanske framför?) ratten. Några timmar senare är vi framme. Hemma hos mamma och pappa i Björna. How sweet!

Glad Påsk!

Tjiho, liksom!



ps. A.T, får jag tid över bland all softishing så hör jag av mig för 70 koppar kaffe, annars får vi ta en rain check.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback