Det ska kanske inte behöva vara så svårt?

Okej, jag behöver:

bli gladare. som förut, då var det så lätt att
skratta. nu är det slut på allt fnissande. nu krävs ett riktigt skratt, men andnöd och allt ni  vet
bli självständig igen. nånstans tappade jag bort mig själv. summan av hela kardemumman kanske?
bli smart igen. nu känner jag mig bara så jäkla osmart. ja, jag måste verkligen bli smart igen.
tycka igen. jag tycker väldigt mycket, men shit, jag har tappat bort alla åsikter känns det som. eller så är det bara det att jag behöver
diskussioner. då jag tänker efter var det bra länge sedan jag var i en riktigt het diskussion. (det där kändes nästan lite nördigt)
en stor fet fest. holla, jag har inte varit berusad på flera månader. nä, inte sen nyår.
röka.

Hey! Tänka sig, det kanske inte behövs någon mc roadtrip genom staterna. kanske min rosa cykel som står i källaren är allt jag behöver. och lite skratt och lite tycka och lite diskutera och lite krama och lite röka och lite skratta, så blir allt som vanligt igen. :-)

Kanske var det här riktigt töntigt, men ibland så bara måste man.

Nu kan jag sova gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback