Blood all over

Mår lika illa varje gång jag ska till sjukhuset nuförtiden. Nu ska jag dit och ta massa blodprover igen. Många rör blir det. Tur att jag inte har några problem med nålar. Alls.

Så ska jag ju jobba efter att ha varit ledig i tre dagar. Lite trist att måndagar är = nästan bara jag på plats på redaktionen. Men det ska bli gött ändå. Lite segt bara. Känner att jag inte riktigt hänger med den här veckan. Förra veckan låg all fokus på inspelningen. Därför hade jag ingen som helst tid att planera inför kommande inspelningsvecka. Det lär straffa sig.


Gotta run.

Och förresten, ang. Courtney så har alla inblandade parter enats om att det endast var lördagens look, mörkröda läppar och svarta eye liner, som var boven i dramat. Och att jag snarare såg ut som en japaneese. Därför blir det inga bildbevis or what so ever.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback