All alone

Jag har aptråkigt. Alldeles ensam på redaktionen. Jag har ingen att prata med. Ingen att bolla med. Ingen att fråga. Inspirationen flödar inte direkt. Jag har tusen saker att göra. Men icke går det frammåt i särskild rask fart.

Det står en korg med mörk choklad bredvid mig. Vad är det man säger? Mörk choklad gör en glad? Ger lust? Jag vet inte. Jag är ensam ju. Så jag har ingen att vara glad och lustfylld med. Men det är gott iallafall. Tjiho. Typ.

Förresten!!! Är det någon som känner några tvillingar i Linköping/Norrköping/Kolmården/Nyköping med omnejd? Gärna enäggstvillingar som är lika varandra. Hojta till isåfall. För då ska de få med mig att göra. Och det är väldans trevligt kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: Kimmi

Åhhh...kan du inte smita ut då? Ta en sväng till Kolmården och kolla in Enzo eller nå't? Det hade jag gjort. Och medan du sitter där ensam kan du kolla hur många bitar choklad du kan få in i munnen utan att någon tycker du är galen! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback