Gott nytt och The End

Kära vänner. Härmed skriver jag den här bloggens sista inlägg.

2008 har satt igång i full fart och det är en hel del spännande som väntar. Men vad hände egentligen under 2007?

  • sofiawiden.blogg.se såg ljuset.
  • Jag började knapra kortisontabletter pga en taskig lever. Nu är jag frisk, typ. Men knaprar fortfarande.
  • Jag fick praktik på svt som sedan ledde till en månads jobb, och som nu har lett till så mycket mer...
  • Jag har badat i färg och endorfriner och annat härligt flumm.
  • Jag och B åkte till New York och DC.
  • ...där jag äntligen fick träffa mina kära andrafamilj efter fem år.
  • ...och så förlovade vi oss i Soho. Jag och min B.
  • Gucci kom till Katthimlen och Wilson till Navesta.
  • Vi köpte vår alldeles egna lägenhet.
  • ...som behövde renoveras i tre långa månader.
  • Jag började ett sundare liv som gav ordentligt med resultat.
Ja, så var det med det.

Så under 2008 väntar; En examen. Ett jobb. En nystart. Vad som mer sker vår vi se.


Nu kommer jag alltså inte skriva här mer. Men jag låter sidan ligga kvar. Ett tag iallafall.

Och vem vet... kanske dyker jag upp på någon annan blogg någon annan gång.

Till dess:

Tack för mig. Tack och hej.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: M

Du får ju inte sluta skriva! *grr*

2008-01-07 @ 17:56:36
Postat av: helena

Nämen va synd, varför sluta nu?

2008-01-11 @ 09:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback