Det nalkas

Idag har jag bakat kakor och pluggat. Men mest har jag nog faktiskt tagigt det lugnt. För övrigt så ser jag allra mest fram emot mellandagara. Jag är en av alla julälskare. I totally love julen. Och julafton i all ära, så är det väl inte mycket som slår lugnet som infinner sig på annandagen? Eller anndan som vi säger här uppe. Då spelas det sällskapsspel och kort. Det äts, men inte lite mycket. Det finns tid för mys liksom. I like.

I gårkväll fick jag en tidig julklapp som gjorde mig alldeles lycklig. Som jag väntat. :-)

Men nu ska jag kila ner till köket och doppa biskvier i choklad.


Madde: Angående din kommentar i förra inlägget; när kommer du tillbaks till nkpg så jag kan hämta den "lilla" påsen?

Kommentarer
Postat av: Mads

Hoho, jag håller till i Pajala i skrivande stund. Det är inte ljust många timmar här inte, men som jag trivs! :)
Jag är hemma i Norpan den 2 januari, men kom först den 3 för jag vet inte när jag är innanför dörren om du inte har brått efter påsen. ;)
Gott nytt år, pöss å kram

2007-12-27 @ 16:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback